poniedziałek, 7 kwietnia 2014

Rocznica

Matko, jak ten czas leci! Banalny to tekst, ale co moge innego powiedziec?! Przelecialo jak miesiac, jak chwila, jak ulamek sekundy!!!
Pamietam ten dzien jakby to bylo wczoraj! Dokladnie klatka po klatce. Wiem jaka byla pogoda, jak dlugo czesala mnie fryzjerka, ile mialam tulipanow w slubnej wiazance, jaki przystojny byl Berber w garniturze. Pamietam dokladnie bukiety kwiatow, ktore dostalismy od gosci, jeden byl z jabluszkiem, inny z piorkami i smak tortu tez pamietam i to ze nasza swiadkowa pogryzla cukrowe perelki, tak az ja zeby bolaly. Wiem tez, ze kelner w restauracji, gdzie odbylo sie nasze kameralne przyjecie strzelil glupim dowicpem na temat ilosci zon, ktore moze miec arab, ups! Za pozno sie polapal, ze Pan Mlody tez z tego zakatka swiata :)
Nie zapomne nigdy jak sie denerwowalam czy nasz swiadek przyjedzie po nas punktualnie, czy z tlumaczka nie bedzie problemow. Widze do dzis zachwyt w oczach mojego meza, gdzy wyszlam  z mojego pokoju w sukni, bo zeby tradycji stalo sie zadosc, nie widzial jej wczesniej.
Minelo juz, albo tylko 8 lat, bywa cudownie, bywa ciezko! Przeszlismy razem tak wiele...Niejedno malzenstwo z o wiele dluzszym stazem nie mialo tak urozmaiconego pozycia!
Przede wszstkim dorobilismy sie dwojki cudownych Berberzatek!
Poznalismy dokladnie kultury naszych krajow
Mieszkalismy w trzech krajach i na dwoch kontynentach
Podrozowalismy razem samolotem, statkiem, samochodem, autobusem...niejednokrotnie z dziecmi
Nieraz bylismy przez miesiace w zwiazku na odleglosc
Kolcilismy sie setki razy, po to zeby sie pogodzic
Znajdowalismy kompromisy i wyjscia z trudnych sytuacji
Przegadalismy godziny i wypilismy razem tysiace kaw
Kochamy sie i jestesmy przyjaciolmi !!!

Shukran Kochanie...







Ten pan nam przygrywal marsza weselnego ... Skojarzenie- lata 80te

Z mama
















Wszystkie zdjecia pstrykal nasz swiadek Tomek R.

2 komentarze:

  1. Gratuluję ponownie kochana. A ja myślałam, że zaślubiliście się w TN.

    OdpowiedzUsuń

Jesli nie widzisz swojego komentarza, oznacza to jedynie, ze rowniez ja go jeszcze nie przeczytalam i ze czeka sobie na moderacje :)