niedziela, 11 października 2015

Nominnacja do Liebster Award 2015

Bloga Polki w Monachium czytuje juz od kilku lat, a laczy nas to, ze obie mieszkamy w stolicy Bawarii.
Sami rozumiecie wiec, ze milo mi sie zrobilo, gdy zobaczylam, ze nominowala mnie do Liebster Award.
W tej zabawie blogerzy nominuja innych blogerow i stawiaja im 11 pytan, na ktore nominowany odpowiada i umozliwia swoim czytelnikom lepsze poznanie swego wmetrza lub zewnetrza.

Moje 11 pytan od Dominiki:

1. Z czym wiaze sie nazwa Twojego bloga/ co ona oznacza dla Ciebie?

Nazwa mojego bloga wziela sie od przezwiska mojego meza, ktory prowadzlil kiedys sklepik Berber Shop i tym samym dorobil sie przezwiska Berber. Dla mnie nazwa podkresla orientalna steone naszej rodziny i przypomina  mi czas, gdy mieszkalismy w Tunezji.

2. Ile czasu w tygodniu spedzasz na czytaniu innych blogow?

Roznie, czasem czytam na biezaco i wtedy zajmuje mi to kilka, kilkanascie minut dziennie, a nieraz mam zaleglosci i czytam w weekend kilka godzin moje ulubione blogi.

3. Czy poznalas inne blogerki osobiscie?

Nie, a moglam, np. Dominike. Moja wina i problemy w dograniu grafikow rodzinnych.

4. Kiedy najlepiej pracuje Ci sie przy komputerze?

Wtedy, kiedy jestem sama w domu i kiedy wiem, ze nie musze za chwile nigdzie wyjsc, albo czegos posprzatac.

5. Jakie jest Twoje ulubione miejsce w miescie, w ktorym obecnie mieszkasz?

Z reka na sercu, Allach, czyli dzielnica, w ktorej mieszkamy od prawie 3 lat. Jest mi tutaj po prostu dobrze, chociaz do centrum trzeba jechac pociagiem 15 minut. Jest zielono, wiejsko i tak jak lubie.

6. Dokad najchetniej wybralabys sie na najblizszy urlop.

Marzy mi sie Maroko, najchetniej Marakesz, albo Casablanca.

7. Czy masz jakis talent, o ktorym wie niewiele osob?

Chyba nie. O tym, ze szybko ucze sie jezykow i latwo nawiazuje kontakty, wiedza chyba wszyscy, ktorzy mnie znaja. O jakichs tajemniczych talentach nie moge sobie przypomniec :D

8.  Jaka jest Twoj ulubiona pora roku?

Najbardziej lubie umiarkowane temperatury, wiec jesien i wiosna, sa moimi ulubionymi. Jesien, ta zlota, sloneczna i pachnaca korzennymi przyprawami, a wioasna, to ta  w pelnym rozkwicie, upiekszona kwieciem.

9. Aparat cyfrowy czy w telefonie komorkowym?

Zdecydowanie cyfrowka, robi lepsze zdjecia, ja sobie je regularnie zrzucam na komputer i plyty, staram sie wywolywac i wkladac do albumu, a w telefonie gorsza jakosc ( przynajmniej moim ) i latwiej je utracic, w razie awarii lub zgubienia telefonu.

10. Jak Twoi bliscy reaguja na Twoje blogowanie?

Powiedzialabym, ze normalnie, bo nie jestem slawna i rozchwytywana, ani na blogu nie zarabiam. Bliscy wiec malo to odczuwaja. Berber nie czyta, bo wiadomo po polsku, ale pare osob w Pl sie cieszy, ze ma w ten sposob ze mna kontakt.

11. Czy jest jakis smak dziecinstwa za ktorym tesknisz?

Wiele smakow np. nalesniki mojej baci, takie na prawdziwym zsiadlym mleku, nikt nie potrafil takich zrobic. Takze chleb z obojetnie czym, po dlugim letnim dniu na dworze...

Ja chcialabym do zabawy zaprosic KURE, ktora ma genialnego bloga i z twarzy przypomina mi byla sasiadke oraz Jeden rysunek dziennie, bo genialnie spoglada na rzeczywistosc i codziennosc :)

Moje 11 pytan to:

1. Co sprowadzilo Cie na droge rysunku?
2. Jak najbardziej lubisz sie relaksowac?
3. Czy przeczytalas ostatnio jakas genialna ksiazke?
4. Czy blogowanie Cie zmienilo?
5. Czym wolisz sie przemieszczac komunikacja miejska czy autem?
6. Czy jestes uzdolniona technicznie, tzn, komputer i inne gadzety nie maja przed Toba tajemnic?
7. Jaka jest Twoja najwieksza zaleta?
8. Czy lubisz snieg?
9. Morze czy gory?
10. Czy moglabys zyc bez slodyczy?
11. Jaka jest Twoja wymarzona praca?

Mam nadzieje, ze kobity zechca odpowiedziec na pytania, byloby milo :)





2 komentarze:

  1. Dziękuję Ci Grażynko za ten szczery i miły post! Może wreszcie uda nam się spotkać osobiście! Byłoby fajnie :) W końcu obie lubimy kawkę z jakimś pysznym ciachem!
    Pozdrawiam ciepło
    Dominika

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubimy, chociaz ja nie powinnam sobie na to pozwalac. Mnie z Allachu trudniej i leniwiej sie zorganizowac, ale moze w koncu sie zgramy!!!

    OdpowiedzUsuń

Jesli nie widzisz swojego komentarza, oznacza to jedynie, ze rowniez ja go jeszcze nie przeczytalam i ze czeka sobie na moderacje :)